Medlemskontigent 2021 er nå utsendt

By | 8. juli 2021

Medlemsbaserte frivillige organisasjoner er en av bærebjelkene i sivilsamfunnet. Kleive IL jobber kontinuerlig for å utvikle/forbedre tilbudene våre. Skiløyper, utendørs trenings-park og turstier, er noen eksempler på dette. Økonomisk støtte fra f.eks tippemidler og andre støtteordninger er basert på bl.a. klubbens medlemstall. Som medlem/støttemedlem vil du bidra til å holde medlemstallene til klubben oppe. Kleive IL vedsetter alle våre medlemmer uavhengig hvor aktive de er. I dag har eksisterende medlemmer mottatt faktura på medlemskontigent for 2021. Hvis du ikke har mottatt dette, og ønsker å være medlem. Ta kontakt på e.post: kleiveil@gmail.com eller her gjennom en melding på Facebook. Tusen takk for all den støtten dere viser oss.